
Wysokie standardy działania pozwala nam świadczyć usługi BTL najwyższej jakości na terenie całego kraju.

Realizujemy różne akcje promocyjne takie jak: animacje, degustacje, eventy, targi, bankiety, konferencje i inne projekty.

Wiele lat na polskim rynku, tworząc niezawodny zespół. Wynajem doświadczonych, pięknych i utalentowanych Hostess i Hostów.

Dobre wynagrodzenie dla naszych pracowników.
Rodzinna atmosfera dla efektywniejszej pracy.
Szacunek dla pracowników, praca fair play.



Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz 10.00-17.00, ale często pozostajemy do dyspozycji klienta poza godzinami normalnej pracy.
mob: 600 429 131
tel: 22 843 72 82
fax: 22 843 72 82
Oferta
Promocje sprzedaży
- degustacje
- animacje sprzedaży
- sprzedaż premiowana
- prezentacje produktów
- kolportaż ulotek
- specjalne akcje promocyjne
Degustacje wraz z pełną prezentacją walorów produktu. Możliwość wypróbowania motywuje konsumenta do zakupu produktu.
Akcje animacyjne powinny zaskakiwać, śmieszyć lub wywoływać inne pożądane wrażenia a tym samym kreować określoną wizję marki i produktu
W ramach sprzedaży premiowanej przy zakupie produktu konsument otrzymuje upominek lub inny produkt w promocyjnej cenie. Znacznie podnosi to atrakcyjność promowanego towaru.
Prezentacje mogą być prowadzone na wiele sposobów np. podczas pokazów, scenek teatralnych, wizualizacji multimedialnych. Najważniejsze to pokazać konsumentom jakie korzyści przyniesie im zakup produktu oraz jak właściwie go użytkować.
Kolportaż ulotek jest najbardziej skuteczny, gdy dokładnie określona została grupa docelowa odbiorców i do nich właśnie trafia nakład.
Akcje animacyjne powinny zaskakiwać, śmieszyć lub wywoływać inne pożądane wrażenia a tym samym kreować określoną wizję marki i produktu
W ramach sprzedaży premiowanej przy zakupie produktu konsument otrzymuje upominek lub inny produkt w promocyjnej cenie. Znacznie podnosi to atrakcyjność promowanego towaru.
Prezentacje mogą być prowadzone na wiele sposobów np. podczas pokazów, scenek teatralnych, wizualizacji multimedialnych. Najważniejsze to pokazać konsumentom jakie korzyści przyniesie im zakup produktu oraz jak właściwie go użytkować.
Kolportaż ulotek jest najbardziej skuteczny, gdy dokładnie określona została grupa docelowa odbiorców i do nich właśnie trafia nakład.
Imprezy
Organizujemy:
- targi
- konferencje
- bankiety
- imprezy integracyjne
- imprezy plenerowe
- pokazy
- koncerty
- wydarzenia sportowe i kulturalne
Zajmujemy się całościową realizacją przedsięwzięć – przygotowujemy scenariusze, zapewniamy obsługę i serwis techniczny.
Nasze hostessy, promotorzy i konferansjerzy to młodzi, dynamiczni ludzie o doskonałych umiejętnościach interpersonalnych i znajomości języków obcych. Odnajdą się zarówno jako osoby towarzyszące na ekskluzywnych bankietach jak i animując zabawę na imprezach specjalnych.
Realizowane przez nas projekty skutecznie połączą dobrą zabawę z osiąganiem konkretnych założeń marketingowych.
Na życzenie Klientów zapewniamy także dodatkowe atrakcje:Nasze hostessy, promotorzy i konferansjerzy to młodzi, dynamiczni ludzie o doskonałych umiejętnościach interpersonalnych i znajomości języków obcych. Odnajdą się zarówno jako osoby towarzyszące na ekskluzywnych bankietach jak i animując zabawę na imprezach specjalnych.
Realizowane przez nas projekty skutecznie połączą dobrą zabawę z osiąganiem konkretnych założeń marketingowych.
- body painting
- karaoke
- taniec brzucha
- foredancing
- striptease cieni
- imprezy tematyczne
- konferansjera
- flash mob
Wsparcie sprzedaży - Merchandising
Warto zadbać o ten aspekt promocji sprzedaży, ponieważ niewielkim nakładem środków można stworzyć naprawdę skuteczne narzędzie marketingowe o ogromnej sile oddziaływania.
- dbałość o wygląd ekspozycji towarów
- rozmieszczenie towarów w oparciu o planogramy
- zastosowanie w gospodarce magazynowej metody FIFO
- opracowanie planów zamówień
- przygotowanie pełnego raportu z odbytej wizyty
- potwierdzenie wykonanej pracy przez kierownika danego punktu sprzedaży
Merchandising
Jest to metoda czynnego zaangażowania produktu w podniesienie wyników jego sprzedaży. Merchandising wymaga znajomości psychologii zachowań konsumentów, zapewnienia właściwej prezentacji towarów poprzez wystrój pomieszczenia oraz odpowiednio zaaranżowaną ekspozycję i przestrzeń wokół towaru. Ma na celu zmotywowanie konsumenta do nabycia produktu w danym punkcie sprzedaży.
Witryny sklepowe
Starannie zaplanowana aranżacja witryny sklepowej potrafi przyciągnąć i skutecznie zachęcić do odwiedzenia sklepu przechodniów czy bywalców centrów handlowych. Warunkiem jest umiejętność ciekawego wyeksponowania towaru oraz częste zmiany w tym zakresie.
Sampling edukacyjny
Jest to technika wsparcia sprzedaży pozwalająca konsumentowi poznać nieznany dotąd produkt. Osiąga się to przez stworzenie możliwości wypróbowania produktu, wręczanie bezpłatnych próbek, zaprezentowanie działania produktu. Dzięki tym działaniom zmniejsza się ryzyko zakupu nieznanego produktu a tym samym konsument jest bardziej skłonny go nabyć.
Tajemniczy klient
Wynajmujemy przeszkolonych i odpowiednio przygotowanych pracowników, którzy w roli klientów sprawdzą jakość obsługi w danym punkcie sprzedaży.
Magazynowanie materiałów POS
Dysponujemy powierzchniami umożliwiającymi magazynowanie materiałów wspomagających sprzedaż.